Як багато поляків сортують сміття, а скільки економлять воду?

11 Травня, 2020
Posted in Новини
11 Травня, 2020 admin

Як багато поляків сортують сміття, а скільки економлять воду?

Майже три чверті опитаних заявили, що сортують сміття, а понад 40 % – економлять воду. Це дані дослідження «Власний гаманець поляків: весняні виклики». У свою чергу, понад чверть поляків вказали, що відмовляються від пластикових упаковок, пише Monitor Info.

За результатами дослідження, проведеного на замовлення Santander Consumer Bank, до обов’язку сортувати сміття у власних домах відповідально відносяться 73,5 % поляків. Найбільше це роблять жителі великих міст, таких, як Гданськ, Щецин та Бидгощ (97 %), та особи з середньою освітою (77 %). Найменш ентузіастично підходять до рециклінгу анкетовані з вищою освітою (69 % цієї категорії не сортують сміття) та особи з малих міст із населенням до 50 тис. жителів (66 %).

Другою найбільш популярною ініціативою, яку задекларували поляки в контексті проекологічного способу життя, – це економія води (40,7 %). Наступними опитані назвали відмову від пластикових упаковок (26,4 % ). Також кожен десятий поляк застосовує екологічні рішення для опалення будинку, відмовившись, зокрема, від вугілля.

«Серед поляків зростає екологічна свідомість. Лише трохи більше 3 % опитаних відповіли, що не роблять нічого для покращення екологічної ситуації», – говорить Агнешка Коцемська з Santander Consumer Bank.

Наступною ініціативою, яку часто декларували опитувані, було використання енергоощадного електронного обладнання. Їх використовують майже 40 % респондентів у віком 18–29 років та кожен четвертий пенсіонер, старший 70 років. Молодь теж часто звертає увагу на походження споживчих продуктів. Майже кожен третій анкетований з цієї категорії купує продукти з маркуванням «еко».

Дослідження засвідчило, що поляки охоче купують продукти багаторазового використання. Користуються ними майже половина 60-літніх. Багаторазові товари вибирають також 30-літні (31 %) і 50-літні (22 %). У свою чергу, найменше їм довіряють наймолодші поляки.

Дослідження на замовлення Santander Consumer Bank провів Інститут ринкових і соціальних досліджень на початку березня 2020 р. на репрезентативній вибірці 1 тис. поляків методом CATI.

Джерело: niezalezna.pl